2015. október 24., szombat

Halloween-i manikűr

Sziasztok! A mai bejegyzésben egy halloween-i manikűrt szeretnék nektek bemutatni. Mint ahogy már egy korábbi bejegyzésben említettem nem szeretnék túl sok ilyen körmöket készíteni, azonban egyet mindenképp szerettem volna. 
Hogyan készítettem?:
Az alaplakk felvétele után húztam a körmeimre két rétegben Astor Quick'n go! lakkjai közül a 323-as árnyalatot, ami egy narancssárga szín. Ezután a körmöm körüli bőrt lefedtem folyékony latexszel, én egy ebay-ről rendeltet használtam. Igaz, hogy ez jóval olcsóbb, mint némely "liquid latex", azonban véleményem szerintem van olyan jó mint azok, egyben lejön és gyorsan szárad. A neve Kasako Docai. Mikor megszáradt, egy alapozó szivacsból levágtam egy apró darabot, amire húztam egy csíkkal az Essence The gel nail polish 46-os árnyalatából, ami a black is back nevet viseli, vagyis egy fekete szín. A körmöm külső részeire nyomkodtam rá, hogy belül megmaradjon a narancssárgás rész. Az szivacs tiszta részére tettem egy-két ponttal az Astor Quick'n go! 240-es árnyalattal (egy vöröses szín) valamint a Moyra gél hatású lakkjai közül 930-as Frederique-jéből (halványabb narancssárga) . Ezekkel adtam egy kis árnyalatot a belső résznek. A már összemaszatolt latexet lehúztam, már nincs több szükség rá ennél a manikűrnél. Némi különleges hatást a Catrice  Million Styles effect fedőlakkjával a 01-es Godfather of Pearl-lel szerettem volna elérni, ami csillogást ad a neki, a belső narancssárgás részre vittem fel inkább. Majd Moyra fekete díszítőkörömlakkal faágakat rajzoltam.
A hüvelyk és a középső ujjamra ijesztő szemeket rajzoltam, ecset és az Avon Speed Dry shipwreck körömlakk együttes használatával.
A gyűrűsujjamra egy holdat rajzoltam, az alapot Essence The gel 49-es turn the lights on! adja meg, amire szintén az előbbi márkából használtam az 53-as rock my world!-et valamit Moyra fehér díszítőlakkot, így a hold felszínét rajzoltam meg. Mikor megszáradt egy denevért rajzoltam Moyra díszítőlakkal amit az előbbinél is használtam a faágaknál. Először egy madár formát húztam, majd középen egy vastagabb 'V' betűt, a szárnyainál meg csíkokat húztam le.
Legvégül körömmatricát használtam, amit a helyi fodrászkellékesnél szereztem be (a sötétben világít). Kivágtam egyenként amiket szerettem volna használni. Le kell húzni róla az átlátszó, fényes részt és kis tálka meleg vízbe tenni. Azonban én más módszert használok a tálka helyett, én egy vattakorongot szoktam bevizezni és ráteszem a matricát, ráhajlítom a vatta másik felét, picit megnyomogatom és szemöldökcsipesszel lehúzom a már lehúzható matricát és a körmömre rakom. Befejezésként a fedőlakkot se felejtsük el.

Használt körömlakkok:
Astor Astor Quick'n go!: 323 és 240
Moyra: The look: 930 Frederique
Fekete és fehér díszítőlakk
Essence The nail polish:
-Base Coat
-46 black is back
-49 turn the lights on!
-53 rock my world!
-Top Coat
Avon Speed Dry shipwreck
Kasako Docai
Catrice Million Styles effect top coat 01 Godfather of Pearl

Már lassan egy hete van a körmeimen, semmi baja nincs, egyedül a tegnapi nap folyamán kopott le egy apró rész a mutatóujjam végéről. 






Véleményeteket szívesen várom kommentben. Ti készítetek idén halloween-i körmöket?

2 megjegyzés:

  1. Ez valami brutálisan király! *--* Nagyon ügyes vagy,tetszik. Én nem vagyok az a évszak/ünnep szerint körmözős lány,de olyan ünnepekre,amit mi magyarok is ünnepelünk,lehet én is készítek valamit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én karácsony környékére tervezek sok ünnepi és téli körmöket :)

      Törlés