2015. október 11., vasárnap

China Glaze - But Of Corpse (körömlakkteszt)

Sziasztok! Ma egy China Glaze körömlakkot szeretnék nektek bemutatni, ami nem más, mint a But Of Corpse.

Nagyon ritka, hogy egy lakkot egymagában viselek, általában kell nekem valami plusz benne, egy kis minta, csillám, dísz, valami ami feldobja. Azonban az előző manikűröm kezdett lepattogni az egyik körmömön, így úgy döntöttem, hogy újrafestem a őket. Sajnos idő hiányában nem tudtam extra mintákat készíteni, ezért kellett döntenem az egy színű lakk mellett. Eredetileg egy kék lakkot szerettem volna, de eszembe jutott, hogy van egy olyan lakkom ami halloweeni és ugyebár az is közeleg. Igaz nálunk nem ünneplik úgy, mint Amerikában így az ilyen körmökre nem akarok nagy hangsúlyt fektetni (bár néha elcsábulok egy-két halloweeni manikűrnek és elkészítem). 
A választásom ezért a China Glaze But Of Corpse lakkjára esett, a 2014-es halloweeni kollekciójában jelent meg (Apocalypse of Colour), amit még egy Naillandes rendelésem során választottam akciósan 447Ft-ért. Ez a lakk, azt a némi pluszt amit szeretnék a körmeimen, tökéletesen megadja. Zöldes színe van, és apró fekete, mákra emlékeztető szemcsék van benne, pici csillámokkal, mikor megszárad matt és homokhatást kölcsönöz. Mielőtt felkentem volna, előtte alaplakkot használtam, hogy megvédjem a körmeimet az elszíneződéstől (minél sötétebb egy lakk, annál valószínűbb, hogy megszínezi a körmöket), azután jött két réteg a kiszemeltemből, fedőlakkot nem használtam. Egy rétegben is viszonylag jól fedett, viszont ha tökéletes hatást akartok elérni a két réteg muszáj lesz. Egész gyorsan szárad, így ha kevés időtök van és mindenképpen akartok egy különleges manikűrt, akkor ez a lakk megfelelő számotokra. Sajnos a tartósságáról nem tudok írni, mivel két nap után lemostam, de azok a napok alatt nem lett semmi baja, nem pattogott le.



Összegzésben:
Márka: China Glaze
Kollekció: Apocalypse of Colour
Szín, árnyalat: Zöld, But Of Corpse

Ár: Nagyon olcsó az eredeti árhoz képest, 447Ft (eredeti: 1490FT)
Fedés: 2 rétegben tökéletes fed
Finish: Matt, homok (apró csillámokkal és fekete szemcsékkel)
Száradás: Gyors
Űrtartalom: 14ml
Ecset: Vékony, könnyen kezelhető
Tartósság: -
Értékelésem: 10/10

Nektek mi a véleményetek róla, kipróbáltátok már? Mi a tapasztalatok ezzel a lakkal kapcsolatosan? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése